دستگاه فراخوان مشتری رایگان فراخوان مشتری و نوبت دهی
مزایای فراخوان مشتری و نوبت دهی مجازی
ثبت نام و راه اندازی سیستم فراخوان مشتری و نوبت دهی مجازی رایگان
قابلیت ثبت و ذخیره شماره تمام مشتریان و مراجعین سیستم فراخوان مشتری و نوبت دهی مجازی
ارسال پیامک کارت ویزیت دیجیتال به مشتریان
بدون نیاز به فیش پرینتر و کاغذ و اسپیکر
کاهش هزینه 20میلیون تومانی برای شروع کار
در رستوران ها و فروشگاه های بیرون بر به این صورت که مشتری وقتی مراجعه میکند سفارش خودش را به صندوق دار اعلام میکند و بعد از اینکه سفارش ثبت شده شما را دریافت میکند مبلغ فاکتور و پرداخت میکند و منتظر میماند تا سیستم که شمارش رو به صورت فراخوان مشتری بخونه یا سیستم تابلو نوبت دهی هستش که باید فراخوان مشتری شمارشو بخونه
و یا همزمان هم تابلو هم سیستم فراخوان اسم مشتری و شماره مشتری رو صدا کنه بابت این زیرساخت فراخوان یک رستوران یا یک کافی شاپ آبمیوه بستنی فروشی کترینگ یا حتی دفاتر پیشخوان دولت ، بانک یا هر سیستمی که این سیستم نوبت دهی یا فراخوان مشتری را دارد.
باید هزینههای کنند که هم از دستگاه فیش پرینتر که فیش نوبت باید پرینت کنه از سه میلیون تومان ، تابلو فراخوانی که دو تا سه میلیون تومنه جدا اینکه اگر بخواهد شماره مشتری ثبت کننده دستگاه ثبت شماره نیاز دارند که نزدیک به یک میلیون تومان مبلغ خریدشه و تمام این سیستم لپ تاپ یا کامپیوتر باید وصل باشه که به نسبت قیمت امروز از حداقل ۱۰ میلیون تومان به بالا با هزینه بشه که مجموع این هزینهها را وقتی جمع بزنید متوجه میشید که از ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان هزینه اولیه اولیه دارند بعضی این سیستم های فراخوان یا پرینتر به صورت استند ایستاده اند که این استندها از قیمت ۱۸ میلیون به بالا شروع میشه وقتی که برای یک رستوران بستنی فروشی و یا دفاتر اداری مثل پیشخوان دولت دفاتر فروش هر سیستم مثل بیمه هزینه های سربار بسیاری داره جدایی هزینه حدود ۲۰ میلیون هم بابت فقط نوبت دهی فراخوان باید انجام بده بعلاوه ثبت شماره و حالا فراخوانی سیستم زمانبندی میشه واسه اپراتور و صندوقدار و مشتریان همش باید منتظر بمونه یا اسمش صدا بزنند یا تابلو اسمش رو درک کنه و باعث میشه در مواقع شلوغی تجمع اتفاق بیفته و میتونه به عنوان مثال اگر کاری داره به کارش برسه و بعد از اینکه کار انجام شد برگردی که نوبتش باشه و کارشون به نوبت سیستم فراخوان مجازی یا فراخوان مشتری مجازی و نوبت دهی مجازی که ما در پاساژ آنلاین راه اندازی کردیم به این صورت که تمامی مسائل و حل کرده و بعلاوه اینکه هیچ هزینه مازاد این باید پرداخت کنند و هزینه سربار با گوشی موبایل دستتون با گوشی همراه اپراتور تون و یا همون لپ تاپی که داخله گذاشتید میتونید کار کنیم و هزینه تابلو فیش زن ، بلندگو اسپیکر، ثبت شماره و... نداریم.
سیستم فراخوان مشتری و نوبت دهی مجازی به چه صورت کار میکنه؟
سیستم فراخوان مشتری و نوبت دهی مجازی به این صورت کار میکنه که مشتری وقتی مراجعه میکنه سفارشش رو اعلام میکنه شمارشو به شما اعلام میکنه شمارشو درج می کنی و نوبت ثبت میشه میتونه به کارش برسه اگر کار یا خرید داره و میتونه جایی میخواد بره به کارش برسه منتظر بماند .
شماره مشتری ثبت میکنه و موقع که نوبتش و سفارش آماده شد اپراتوری دکمه فراخوان از این رو گوشی موبایل روی لپ تاپ کلیک میکنه ولی پیامک به مشتری ارسال میشه به سفارش شما آماده است چندتا مزیت داره دیگه آلودگی صوتی حتی کاغذی تجمع و تمام این موارد و اینکه مشتری زمان خیلی زیادی منتظر بمونه بشینه داخل ماشین .
این سیستم به علاوه برتمام سفارشهای شما، تمام شماره های مشتریان تون رو ذخیره خواهد کرد و یک باشگاه مشتریان بزرگی خواهید داشت. دقت کنید که معمولاً روزانه، رستورانها، آبمیوه فروشی ها، فست فود ها، یا تمام دفاتر پیشخوان، دفاتر اداری، بانک ها، روزانه صدها مراجعه داشته باشند بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ تا فاکتور بزنند و این ماهانه حدود ۱۰ هزار تا مراجعه ایجاد میکنه و شما اگر محاسبه کنید، بابت یکسال چیزی حدود صدهزار مراجعه به کسب و کاری که یک سال دو سال یا ۵ سال داره کار میکنه شما اگر حساب کنید حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار شماره داشته باشه. از مشتریانشون برای باشگاه مشتریان ، بابت مسائل اطلاع رسانی و این بانک اطلاعاتی خیلی ارزشمنده در صورتی که در حال حاضر شما هیچ دیتایی از مشتریان قبلیتون ندارید و تمامی مشتریان سرمایه شما بودند که شما دیتا را از دست دادید سیستم سیستم فراخوان مشتری و نوبت دهی مجازی کاری می کنی که همزمان هم مشتریانتون داشته باشی دسترسی به آنها و اینکه به راحتی بتوانید اگر جابجایی محل داشتید اگر آدرستون عوض شده اگر حراجی تخفیف ایجاد شده به تمام شدنتون اطلاع دهید
فراخوان مشتری نوبت دهی دستگاه فراخوان مشتری پیجر مشتری پیجر